Saturday 7 July 2012

Καλό Ταξίδι

Η ανάγκη να σου πω τόσα πολλά πράγματα είναι τόσο μεγάλη, όμως είναι πλέον πολύ αργά και αυτός είναι ο μόνος τρόπος που μπορώ να σκεφτώ για να τα βγάλω απο μέσα μου...

Ήξερα πως θα φύγεις αλλά δεν φανταζόμουν οτι θα γινόταν τόσο γρήγορα, οτι θα γινόταν σε μια τέτοια χρονική στιγμή. Νόμιζα πως θα είχαμε λίγο χρόνο ακόμα... Λίγο χρόνο για να μπορέσω να σου πω και να κάνω, λόγια και πράξεις που τόσα χρόνια είχα αμελήσει, ξεχάσει, παραλείψει, ντραπεί και αποφύγει να πραγματοποιήσω.
Δυστυχώς ο Θεός επέλεξε να σε πάρει νωρίτερα. Πολύ νωρίτερα απο όσο σου άξιζε, πολύ νωρίτερα από όσο θέλαμε, πολύ νωρίτερα από όσο περιμέναμε...

Συγγνώμη για όσες φορές σου μίλησα άσχημα και απότομα.
Συγγνώμη για τις φορές που μου ζήταγες να κάτσω να σου κάνω λίγη ακόμα παρέα και εγώ έφευγα βιαστική να πάω βόλτα με τους φίλους μου
Συγγνώμη για τις φορές που μου ζήταγες να πάμε βόλτα και εγώ δυσφορούσα και το θεωρούσα αγγαρεία
Συγγνώμη για όσες φορές σε στεναχώρησα, σε τρόμαξα και σε αναστάτωσα με τις αρρώστιες μου, τις φοβίες μου και τα παιδικά μου καπρίτσια
Συγγνώμη που δεν σου κατέβασα τον τελευταίο κύκλο του Lost και πάντα σου έλεγα αύριο και αύριο
Συγγνώμη αν δεν κατάφερα να γίνω αυτό που θα ήθελες
Συγγνώμη που η ντροπή μου δεν με άφησε να σου πω πόσο πολύ σε αγαπούσα
Συγγνώμη που για λίγες ώρες δεν πρόλαβες να μάθεις οτι τα πρώτα σου εγγόνια, που τόσο λαχταρούσες και περίμενες, ήρθαν στη ζωή γεμάτα υγεία
Συγγνώμη που δεν μπόρεσα να είμαι κοντά σου τις τελευταίες σου στιγμές
Συγγνώμη που δεν μπόρεσα να είμαι παρούσα για να σου δώσω αυτό το τελευταίο κρύο, μα τόσο γλυκό φιλί
Συγγνώμη που η γέννηση των παιδιών μου και η χαρά  που έφεραν δεν με αφήνουν να στεναχωρηθώ όσο θα έπρεπε
Συγγνώμη ...

Δεν φεύγεις στιγμή από το μυαλό μας, την σκέψη μας και δεν λείπεις ποτέ απο τις συζητήσεις μας. Ελπίζω εκεί που είσαι να ξεκουραστείς από όλα αυτά που πέρασες τα τελευταία χρόνια.
Ελπίζω να μπορείς να μας βλέπεις και να μας προσέχεις!

Καλό ταξίδι και καλό Παράδεισο Μανούλα

8 comments:

  1. καλό της ταξίδι.......

    ReplyDelete
  2. Καλό της ταξίδι, είμαι σίγουρος οτι από εκεί πάνω που σε βλέπει θα είναι περήφανη για όλα όσα έχεις καταφέρει και θα χαίρεται για εσάς και τα εγγονάκια της.

    ReplyDelete
  3. Να είσαι πάντα καλά να τη θυμάσαι με αγάπη...Καλό της ταξίδι...

    Και κάτι άσχετο...Σήμερα μου ήρθε το υπέροχο δέμα σου!!! Σε ευχαριστώ τόοοοοοσο πολύ!!!! Καταχάρηκα!!! Σε έβαλα σε κόπο μέσα σε όλα που ήρθαν...Να σαι και πάλι καλά!! Φιλιά πολλά!!!

    ReplyDelete
  4. Χρόνια πολλά μέρα που είναι!

    ReplyDelete
  5. ηρθα σε δύσκολη ώρα. Ας έχει καλή ανάπαυση η ψυχή της και η ευχή της νάναι σπίτι σας.

    ReplyDelete
  6. Χρόνια πολλά πολλά και ευτυχισμένα εύχομαι από καρδιάς σε σένα και όλους αυτούς που αγαπάς! Υγεία, χαρά, αγάπη μα και πολύ κουράγιο και υπομονή!! Να περάσεις υπέροχα όλες αυτές τις μέρες!! Πολλά φιλιά!! :)

    ReplyDelete